7.8.2012

Life in USA just started!

Tuntuu että siitä on jo ikuisuus kun saavuin tänne amerikkaan... Vaikka eihän siitä oo kun jotain 2 viikkoo.

Leiri oli aivan ihana. Toivoin että se olis jatkunu toisenkin viikon. Tutustuin siellä aivan ihaniin uusiin ihmisiin, joita haluan kyllä nähdä vielä tulevaisuudessakin.

En oo hirveesti ehtiny kirjotella, joten tulee paljon asiaa :)
Tässä vähän leiristä:
Lauantaina (29 päivä?) oli aikanen herätys. Aamupalalle suunnattiin 06:00am ja bussit starttas pihasta seittemältä kohti Bostonia. Bostoniin on täältä noin kolmen tunnin ajomatka, joten onneks siinä kerkis sitten nukkua.
Bostonissa oltiin siis joskus kymmenen aikaan, josta saatiin lähtee omille teille. Boston on aivan mahtava, mutta vähäsen isompi kun kaupungit Suomessa, joten kartta oli tarpeen. Päätettiin tyttöjen kanssa lähtee Hard Rock Cafeen syömään, mutta sinnehän ei ihan helposti suunnistettukaan :D Lopulta kuitenkin löydettiin perille, ja se oli kyllä sen arvosta sillä ruoka oli aivan mahtavaa!

Kun ruuat oli syöty, niin lähettiin siitä käppäileen ympäri Bostonia. Löydettiin pari kivaa kauppaa missä sitten kierreltiin. Kaikkee kivaa näky, mutta mitään ei kyllä tullu ostettua.
Kun illemmalla sitten selvittiin takas paikkaa mistä bussien oli tarkotus lähtee, alko satamaan ja ukkostamaan. Aika hyvin että oltiin kuitenkin päivällä saatu nauttia aurinkoisesta kelistä.
Jalat oli myös aivan hajalla koko päivän kävelemisen jälkeen.
Kuten jo aikasemmin mainitsin, Boston on aivan upee kaupunki. On se vaan niin iso ettei kaikkee ehi yhessä päivässä näkeen.. Olisin ainakin Harvardissa vielä halunnu käydä :)
Takasin Northfieldissä oltiin tosi myöhään, joten nukkumaanmeno oli ekana mielessä.

Seuraavana päivänä (siis Sunnuntaina) meijän oli tarkotus mennä jonnekkin rannalle, mutta oli luvattu niin huonoo säätä, ettei sitten mentykään. Lähettiin Burlingtoniin vähän shoppaileen. Sieltähän tarttu mukaan sitten vähän tavaraa, mm. unelmieni kengät.

Loppu leiristä en paljoo muistakaan, muuta kun sen että mahtavaa oli. Meijän High Scool voitti lentopallo turnauksen ja meijän luokka oli toisella sijalla sellasessa pistejutussa, joten päästiin Ben&Jerry's tehtaalle!!

Käytiin myös baseball pelissä mikä oli aika tylsää, mutta mahtava kokemus.

Vika ilta oli aika haikee. Päivällä pakattiin ja illalla oli samanlainen tanssi/disko juttu kun ekana päivänä. Yllätyksenä meille oli vielä järjestetty aivan mahtava ilotulitus.
Kaikki kokoontu illalla liikuntasaliin, josta lähettiin busseilla noin 15 minutin välein lentokentälle. Ja itkuhan sielä tietenkin tuli kun piti hyvästellä kaikki kaverit leiriltä.
Mun lento lähti 06.06 kohti Newarkia. Sieltä lennettiin Chicagoon ja sitten Lincolniin, mistä mun IEC ajo meijät Manleyyn. Täälä sitä nyt on oltu 2 yötä. On aika outoo vielä, kun ei ymmärrä ihan kaikkee ja pitäis kuulemma olla kun kotonaan, mutta ei osaa.

Täälä Nebraskassa on kuumin ja kuivin kesä moneen vuoteen. Tänäänkin on sellaet 35 astetta lämmintä, ja jopa iso joki joka virtaa Nebraskan läpi on hiekkaa vaan.

Tässä sitä sitten odotellaan koulun alkua ja pysyvää isäntäperhettä. Pitäis käydä koulullakin valitsemassa aineta ym. ennen kun se 17. päivä alkaa!

Laitan joku päivä sellasen kuvapostauksen tästä kaikesta, kun en nyt jaksa alkaa niitä selaileen :)

♥Anni

1. heei ajattelin ilmoittautuu sun lukijaks kun itsekin oon tulossa Nebraskaan niin näit on hyvä lukee :) Ollaan muuten kai noin puolen tunnin päästä toisistamme ja tän mun perheen sukulaisii asuu siel :D

2. Hei vähänkö kiva! Luin sun blogista että Omahaan oot tulossa? Mäkin muutan vähän lähemmäs Omahaa tässä 2-8 viikon aikana, kun mulle löytyy lopullinen isäntäperhe. Tai ainakin oletan että koska mun koulu on Plattsmouthissa niin mun perhekin tulee oleen :)