14.8.2012

Very first week in Nebraska

Jeps. Niin se viikko sitte meni. Ja aika nopeesti menikin :) Oli kyllä vähän sekava viikko, kun neljä päpivää tää host-äiti työskenteli sellasilla maalais-messuilla joten ei sillee päässy tutustumaan hirveesti. Tottakai minäkin ja mun host-veli* hengattiin bnää 4 päivää sielä myös.
*(kun puhun host-veljestä, tarkotan mun norjalaista double-placement kaveria)
Oli muuten aika periamerikkalaiset messut (TV:stä tuttua :D) kun oli kaiken maailman suurin kurpitsa ja painavin sika kisat ym.

Oli vähän yksinäistä kyllä sielä messuilla, kun tää toinen löysi sieltä heti kavereita ja katos johonki ja minä palloilin sielä ja auttelin vähän host-äitii sielä keittiöllä. Tutustuin kyllä yhteen 16-vuotiaaseen heppatyttöön, mut ei oikeen ollu mun tyylinen ihminen.. No hän ei edes olis ollu samassa koulussa kun mä, nii turha sitä murehtia sen enempää :)

Koulusta puheenollen, SE ALKAA PERJANTAINA! IIKS!
Enkä oo vieläkään käyny valitseen mun aineita :/ Mut host-äiti lupas että kyllä mä sinne ehin tällä viikolla vielä. Oon tässä miettiny että mihin joukkueeseen/tiimiin/klubiin haluisin liittyä, haluisin jotain urheilua.(Voitte vaan kuvitella kuinka mä EN haluu lisoo sitä kymmentä kiloo mitä joillekin on kuulemma käyny..) Koulun nettisivuilta kun katoin nii tyttöjen urheilumahollisuudet on seuraavat:

Fall Sports
Cross country
Girls golf
Softball
Volleyball
Winter Sports
Girls basketball
Spring Sports
Girls soccer
Track

Eli sellasta. Golf ei, sofball (kokeiltu on) ei, lentopallo EI, koripallo eijei, jalkapallo ei, yleisurheilu ei, mutta toi cross country kyllä vähä kiinnostaa. Juoksemisesta kun tykkään nii se vois olla ihan kivaa. Eikä siihen osallistuakseen tarvi olla valmiiks hyvä :) Mitä mieltä, pitäiskö kokeilla?

Toissapäivänä oli facebookkiin tullu joku random kaveripyyntö, ja kun hyväksyin sen niin huomasin että tää kyseinen tyttö käy samaa High Schoolia mun kanssa. Laitoin sitte viestii hänelle ja se sano että koulun counselor (en tiiä suomeks) oli ehdottanu jos tää tyttö vois vaikka ottaa muhun yhteyttä, ettei tarvis ihan yksin ekana päivänä pyörii sielä koululla. Tyttö myös sano että se haluis mielellään ehottaa vanhemmilleen että ne ottais mut luokseen asuun, mutta ei kuulemma ole tilaa :( Harmi...

Nebraska on muuten LÄMMIN osavaltio. Tänään on 75°F mikä on n. 24°C ja nää vaan ihan taivaissa toistelee "kuinka ihaaaaaanan viilee päivä". Ja minä typerys pakkasin mukaan vaan yhet shortsit. Nekin niin lyhyet ettei ihan missä vaan kehtaa pitää.. Joten olisko siis shopping time! ;)

Mä en enää muista että mitä mä oon teille kertonu ja mitä en, mutta kyselkää jos jotain jää epäselväks, yritän alottaa tälläsen vähän järjestelmällisemmän postailun :)

Ja kiitos Pinjan joka opetti mulle niinkin utopisen asian kun kuvakollaasin tekeminen Picasalla (tiedän, säälittävää etten sitä aikasemmin tienny) saan tänne ehkäpä pian uuden bannerin, jeeee!

PS. Nyt alotan oikeesti tän ei-ilman-kameraa-mihinkään-kauden, I promise!

♥Anni

1 kommentti: