15.8.2012

Se tunne kun...

 ... oot ensin yöllä valvonu metsästäen huoneestasi kärpästä ja aamulla kaheksalta heräät sellaseen kuorma-auton piipitykseen ja kun kurkkaat ikkunasta ulos nii sielä seisoo pakettiauto. Sitten muistat että host-äiti illalla mainitsikin jostain miehestä joka tulee korjaan jotain. No siinä sitte äkkii vaatetta päälle ja ovee avaamaan. Oven avaamiseenki meni muutama minuutti. Sitte mies tulee sisälle ja minä oon jo menossa takasin huoneeseeni kun väsytti nii hirveesti mut miekkonen kysäsee että "Where's the dryer I have to fix"... *hiljaisuuuuuuuus* "I don't know.." Sit se höpisee jotai mistä en saa selvää, kai jotain soittamisesta ja tulevansa myöhemmin. Minä tyhmä tajuun vasta pakettiauton jo hävitessä näkyvistä, että kyllähän mää tiiän missä se kuivausrumpu on... Mut näinhän siinä käy jos väsyneeltä jotain kysyy!



Kävin eilen kirjautumassa mun kouluun ja valitsemassa aineita. Niillä on kuulemma jotain ongelmia minkä takia ei oo ihan 100% varmaa meenkö mä tohon kouluun, riippuu kuulemma siitä että varmistuuko mulle perhe koulun alueelta. Vaikka on joo ehkä vähän tyhmä hehkuttaa tätä koulua ennen ku se on varmaa nii teen sen silti. Se oli ihan kun elokuvista :D Vaikka mulle sanottiin että se on pieni koulu nii joo, ehkä amerikan mittakaavassa!

Se counselor oli ihan mahtava. Tosi mukava eikä sellanen nipo niinku odotin. Ja mä oon muuten SENIORI! Vähä pelotti ku jotkut sano et ne on ollu sophomorei, eli niinku 15 vuotiaitten kans samalla luokalla. Mulle olis kelvannu vaik olisin ollu juniorikin mutta senioriks päädyin :)
Mulle kävi niinku yks suomalainen returnee leirillä varotteli, eli mulle yritettiin tunkee kaiken maailman kemiaa ja biologiaa sinne lukujärjestykseen vaan koska oon Suomesta ja suomi on joku number 1 koulutus jutuissa. No enhän mä niitä sinne hyväksyny :D
Viis ainetta mun täyty kuitenkin valita niitten pakollisten, englannin ja Amerikan historian lisäks. Mun koulupäivään kuuluu siis: historiaa, englantia, matikkaa, espanjaa, yhteiskuntaoppia, vuosikirjan tekoa ja liikuntaa.
Ajattelin kyllä käydä vaihtamassa ton liikunnan A. toisenlaiseen liikuntaan. Tää mikä mulla nyt on niinku sellasia joukkuelajeja yms. ja voisin vaihtaa sen sellaseen aerobiseen liikuntaan. Tai sitten B. vaihan sen ranskaan. Jos nyt päädyn liittyyn siihen cross country joukkueeseen, niin en ehkä jaksa joka päivä eka liikuntaa ja sitte koulun jälkee vielä treenit..
Koulu alkaa mulla joka päivä 8:09am (miks ei vaan suoraan 10 yli?) ja päättyy 3:30pm. Päivät menee siis joka päivä saman kaavan mukaan, mihin pitää varmaan tottua :D Joka päivä vielä vikaks on Homeroom, missä tehään läksyjä ym.

Apua! Toivottavasti tää nyt sitten toteutuu, enkä joudu vaihtaan muuhun kouluun :o


2 kommenttia: