23.8.2012

#330

Jeiiiii! Nyt mut on vihdosta viimein rekisteröity kouluun, koska mulle löyty pysyvä isäntäperhe! Muutan sinne jo tänä sunnuntaina!!! Perheeseen kuuluu äiti Jina, isä ... en muista, tytöt Katie ja Jaclyn ja koira Daisy. Katie on seniori, mutta vuotta vanhempi ja Jaclyn on sophomore eli 15-16 vuotias. Koko perhe on toooosi mukava ja tytöt varsinkin. Talolta on jotain 10 minuttia koululle, ja pääsen kouluun Katien kyydillä koska sillä on ajokortti. Paaaaljon parempi ku tää nykynen 30min ajomatka.. :D
Kouluun rekisteröitymisen myötä sain mun oman lounaskoodin (koodi mikä näppäillään kun haetaan ruokaa, ei siis tarvi aina sählää rahojen kans siinä) ja säilytyslokeron (siitä postauksen otsikko). Nää loksut on kyllä jotain niin vaikeita käyttää. Oon yrittäny avata sitä varmaan 15 kertaa ja oon saanu sen yhen kerran auki. Yhden. Muullon oon aina pyytäny jotai auttaa mua :D Se vielä, kun tuntien välissä on tosiaan se 2min aikaa (eikä hyvä seuraa jos myöhästyt) niin se kaappi pitäis saada äkkiä auki.
Eilen kävin terveystarkastuksessa, että pääsen liittyyn cross country joukkueeseen. Ja jos jollekin on epäselvää niin se on maastojuoksu joukkue :) Tänään oli ekat treenit ja oon niiiiin väsyny! Valmentaja sano mulle että mulla kävi huono tuuri kun ekana päivänä mentiin treeniohjelman ehkä rankin treeni, mut hyvin se meni. Kyllä huomas että on ollu kuukauden tauko juoksemisesta, mutta kyllä se tästä kun tottuu. Treenit on tosiaan joka päivä että vähän pakko tottua.
Meijän valmentajat on onneks ihania ja ryhmä tosi mahtava. Me treenataan siis tytöt ja pojat yhessä, vaikka meillä onkin eri kisat, joten meitä on iso ryhmä.

Tänään oli koulussa jotain niin outoo: kävelypäivä. Ja se on kuulemma joka keskiviikko. Eli yhen tunnin ajan mennään ulos juoksuradalle käveleen 40min ajan. Tälläviikolla se oli historian ja yhteiskuntaopin tunneilla, ja mulla on molemmat joten kävelin kaks kertaa :D Nää yrittää jotenkin estää sitä että amerikkalaiset on maailman lihavin kansa.. Ei se niin hirveetä ollu, siinä käveltiin ja juteltiin, mutta se kuumuus. Eihän sielä kentällä tietty mitään varjoo ollu..

Mutta juu, siinähän se. Eips mulla muuta kun että anteeks taas kerran ettei oo kuvia :(

♥Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti