7.9.2012

Pitkästä aikaa!

Aaaaanteeksi pitkä postaus-tauko! En vaan oo kerenny kirjottaan. Mutta siis täälä uudessa isäntäperheessä on asusteltu lähes kaks viikkoo ja oonki kotiutunu ihan hyvin. Kahet XC-kisatkin on koettu, molemmat hirveessä helteessä.. Ja huomenna taas mennään!
Jalkapallopeli, viikonlopunviettoo järvellä, eläitarha, kaikenlaista sitä on tullu tehtyä.
Nyt on niin paljon asiaa mitä pitäis kertoo, että en tiiä mistä alottaa, joten ehkä kuvat auttaa siinä:

 Tällänen löyty mun huoneen seinnästä kun tulin tänne :) Ja siinähän se on vieläkin kun en oo jaksanu/halunnu pyyhkiä sitä pois.
 
Awwww, rakastuin tähän sänkyyn heti kun näin sen ja vielä enemmän kun olin nukkunu siinä yhen yön ♥ Se mun edellisen paikan sänky oli aika karu: nitisi ja natisi kun vähänkin liikahdit ja kaikkee muuta mukavaa.. Toi peittokin on tollanen ihanan iso :)

 Yritin epätoivosesti ottaa kuvaa mun juoksu asusta, mutta se näyttää typerältä kun se ei oo mun päällä, niin että tyytykää tähän päättömään kuvaan. Luokkia on kaks: Varsity, mikä on vähän tasokkaampi ja sitten JV. Mä juoksen JV:ssä, missä meillä on tälläset asut. Varsity-tytöillä on sellasen pikkusen ihonmyötäsen shortsit ja valkonen paita. Oon ihan onnellinen että mä en juokse sellasissa shortseissa kun ne toiset :P
 Pitihän mun ottaa muistoks mun ekat kisanumerot. Tuo isompi oli meillä mahan kohalla, ja pienempi jalan sivussa. Maalissa saatiin tollaset laput missä oli meijän sijotus (GJV=GirlsJV). Mun sijotus siis 91 ja juoksijoits oli 120 tai vähän päälle. Ei mikään mahtisija, mutta enhän mä ollukkaan tollon reenannu edes viikkoo :) Aikaa onnistuin parantaan 2 minuttia siitä, mikä se oli kun otettiin reeneissä ajat samalta reitiltä. Tosin eilisissä kisoissa aika oli vaan n. 6 sekutia parempi :D

 Viime perantaina olin elämäni ekassa jenkkifutis-pelissä. Enhän mä siitä mitään tajunnu, enkä een loppujenlopuks peliä seurannu, mut tunnelma oli mahtava. Taidettiin hävitäkin se peli, mut ei se mitään kun hauskaa oli :) (Sori, ei hyviä kuvia)

 Lauantaina ja vietettiin aikaa tollasen järven rannalla. Syötiin ja host-siskon kanssa otettiin aurinkoo ja juteltiin.
 Meillä oli aika paljon ruokaa/juomaa mukana :D PS. Bongaa legendaarinen punainen muki (tai 2)!
 Daisy the crazy! Oikeesti, aika pimee koira :D Mutta silti niin mahtava!
 Brownies and CupCakes♥

Illalla oli aivan upee auringonlasku. Mulla on näitä kuvii sen eri vaiheista muutama, mutta tässä yks. Illalla nähtiin vielä mahtava täysikuu, mutta en oikeen saanu siitä hyvää kuvaa.

Tänään aamulla jaksoin jopa herätä reeneihin. On se kyllä hassua miten seittemältä herääminen alkaa tuntua ihan luksukselta, ku herää joka aamu 6:20 :D Mentiin reenien jälkeen joukkueen tyttöjen kans aamupalalle Mama's Café nimiseen paikaan. Tilasin pannukakku-annoksen, mikä oli niiiin hyvää!

En osaa päättää jaksaisko sitä vääntäytyä tuonne keskustaan Harvest-festivaaleille vai en. Huomenna pitäis olla koululla kello 7:00am, kun bussi startaa seuraaviin kisoihin.
Sunnuntaina sitten suuntana Lincoln, missä on joku EF-tapaaminen kaikille Nebraskan EF-vaihtareille. Missäköhän välissä mulla on aikaa lähtee shoppaileen homecoming-mekkoo?

♥Anni



































1 kommentti:

  1. Mä en varmaa jaksa ees mennä ostaa mitää homecoming mekkoo vaa käytän varmaa sitä mun sellast kivan keltast jos muistat sen :D mut ihanaa että säki sopeudut <3 :)

    VastaaPoista