12.9.2012

50 days!

Hihii! Tänään tuli sitte täyteen 50 päivää jenkkilässä! Aika menee niiiiiin nopeesti, vaikka välillä tuntuukin että se kello ei liiku mihinkään :D
Mitään sen kummosempaa ei oo tapahtunu sitte viime postauksen. Yhet kisat on taas takana ja juokseminen sujuu kokoajan paremmin, oon saanu nipistettyä mun ajasta jo neljä minuttia, mikä on mulle paljon. Homecoming-mekkokin löyty eikä siihen tarvinu ees tuhlata tähtitieteellisiä summia, vaikka jotkut niin pelottelikin. Kävi jopa niin sopivasti että kengät mitkä ostin Burlingtonista leirin aikana sopii tähän mekkoon. Se on sellanen aika yksinkertanen olkaimeton punanen mekko. Kuvaa kengistä ja mekosta myöhemmin. Tai aattelin tehä sellasen postauksen missä on kaikki ostokset täältä (ei niitä mitenkää hirveesti oo)? Hyvä/huono idea?
Eilen tuli postia Suomesta ♥ Sieltä saapu mulle suklaata (Fazerin sininen ja Geisha) parit sukat (sellaset jännät urheilusukat mitä en vaan oo löytäny täältä) ja lukemista. Paketti oli semmonen postin muumipaketti. Host-isä rakastu muumeihin heti kun se luki niistä mun tuliaiseks tuomasta Suomi-kirjasta, joten se leikkas sen muuminkuvan siitä paketista ja nyt se on kiinni jääkaapin ovessa :D



Eipä mulla muuta. Seuraavaks kun on aikaa niin teen varmaankin sen ostos-postauksen :)

♥Anni

PS. Ihana biisi, kuuntelen tätä ja muita suomalaisia aina kuviksen tunnilla (sattuneestä syystä: pöytäseura ei oo mitään puheliainta sorttia kun kaikilla niilläkin napit korvissa..)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti