1.10.2012

Once upon a time there was a Homecoming-night...

...what was absolutely best night in here so far! Ihmiset jotka mut tuntee nii varmaa voi kuvitella, etten oo mikään tanssijapersoona. Aluks olinki ihan hukassa, kun kaikki ihan fiiliksissä heittää kengät nurkkaan ja antaa mennä, mutta kyllähän sitä sielä tunnelmassa alko jotenkin kummasti tanssittaa, kun oli niin hyvät opettajatkin ;) Amerikkalaiset on ihan hulluja tanssijoita. Välillä sielä nostettiin joku ilmaan ja sielä se sitten meni ympäri tanssilattiaa kaikkien käsien päällä Että sellasta :D Tanssiminenki oli vähän erilaista ku Suomessa. En tiiä mikä teijän käsitys on, mutta kun multa kysyttiin että miten suomalaiset tanssii, nii ekana tuli mielee vaa sellanen epämääränen huojuminen ja pään liikuttelu... Haha, nyt toivon vaa että täälä olis Homecoming toisenki kerran, oli nii mahtava ilta!
Kuvia ei tullu paikanpäällä oettua, mutta sitä ennen käytiin kuvaamassa yhessä puistossa kaveriporukan kanssa. Ne kuvat nyt on valitettavasti jonkun toisen kameralla...
Eipä siitä muuta, vaikka ilta oli mahtava, en nyt ihan kaikee siitä viitti kirjottaa :) Dance, dance, dance ja sitä rataa :)

Tässä ny näkkyy tää hame ja kengät :) Kengät lähti kyllä pois jalasta jossain vaiheessa, vaikka mukavat onkin jalkaan.
Pikkusisko & minä

Perjantain pelistä



4 kommenttia:

  1. kyl sä pääset toiseenki homecomiing meinaa koripallon homecoming on vissii helmikuussa;) mä missaan sen:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooo! Iha totta? Ei mulle oo kukaan mitään siitä maininnu ku oon kyselly et mitä samankaltasii tapahtumii niillä on.. :/ Mut asiaa jos meillä on sellanenki!

      Poista
  2. Hei onks noi kengät ne mitkä ostit sillo samal reissul ku mä ostin mun kulta kengät ? :)

    VastaaPoista