17.7.2012

It's getting closer..!

Hmm.. Viikon päästä tähän aikaan hengaan luultavasti Iceland Airin lennolla, mutta en edelleenkään voi uskoo että oon todellaki lähössä vuodeks amerikkaan. What's wrog with me? Valmennustilaisuuden jälkeen jännitin ihan hirveesti, mutta nyt ku tyypit kyselee multa että jännittääkö, niin mun on pakko aina vastata ei, koska mua ei oikeesti jännitä yhtään! Jokseenkin outoa... :/
Pakkaamista en oo vielä alottanu, mut eihän siinä ny voi viikkoo mennä? Jos normaalistikin alottaa pakkaamisen muutama tunti ennen lähtöö, nii eiköhän muutama päivä riitä :)

Joitain sukulaisia pitäis vielä nähdä enkä tiedä missä välissä. Kun kukkapenkkejä lupasin tällä viikolla mennä kitkemään (siinä meneeki sitte päivä tai 2), tänään nään kavereita ja illemmalla vähän serkkua perheineen, lauantaina serkun häihin, sunnuntaina varmaan jotakin porukoitten kanssa ja maanantai ilta kuluukin sitten viimisellä ratsastustunnilla (päivällä kaikki on töissä). Missä välissä mulla on aikaa? Ja sillon kun mulla on aikaa, niin yleensä muilla on jotain menoo.
Vai teenköhän mä tästä itte vaan liian monimutkasta?

Jokatapauksessa.. Kaikki tärkee on nyt hankittu. Oon vähän jo alkanu kattoon sellasia vaatteita sivuun mitä en enää tuu käyttään.
Huolettaa vähän vaan kun en oo vielä saanu tietää mun jatkolentoja leiriltä perheen luo Nebraskaan. Mutta ei varmaan pitäis itsekseen miettiä tälläsia ja saattaa itteensä hirveeseen paniikkin. Helpompaa olis varmaan ottaa yhteyttä ja kysyä EF:ltä :)

Onko muuten kellään muulla vaihtarilla olli sellasta tunnetta, että on ihan pihalla, koska suurin osa kaikista papereista ja valmentautumismateriaaleista on englanniks? Vai oonko mä ainoo. Luulen kyllä ymmärtäneeni noin pääpiirteittäin kaiken, mutta olis vaan jotenkin varmempi olo jos sais vähän jotain infoo suomekskin..

♥Anni




 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti